Reklama
 
Blog | Robert Kabát

Sauronovo oko na Pražském hradě

Dlouho, opravdu dlouho, jsem přemýšlel, jakému tématu věnuji svůj první příspěvek na svém prvním blogu. Přemítal jsem a přemítal; nápadů jsem měl několik. Po celou dobu jsem sám sebe zaříkal: „Hlavně, ať to není Klaus. Ať to není Klaus.“ Dokonce jsem přestal všechny jeho eskapády sledovat (skutečně)! Ale stařík mě opět překvapil.

Jeho schopnost přitáhnout na sebe pozornost je mnohem větší než moje schopnost ignorance. Zkrátka Sauronovo oko na Pražském hradě.

Jeho poslední kousek s perem v Chile mě – přes svoji banálnost – nemohl nechat klidným a netečným. Václav Klaus mě po dlouhé době opět přesvědčil, že je správným mužem na svém místě. Přijde Vám to jako floskule? Kdepak. Už dlouho nebylo o Václavovi Klausovi a o České republice pořádně slyšet… Zaplaťpánbů za to pero! Za prvé díky němu udělal Václav Klaus Čechům zase dobrou reklamu. Za druhé se republika obohatila o jedno pero z chilských polodrahokamů. Tomu se říká zabít dvě mouchy jednou ranou… Bravo! A kdo nemá z tohoto úspěchu radost, je typickej levičák.

PS: všimli jste si, jak Václav Klaus nakonec nechal udělat černou práci levačku (levici). I když po pravdě to byla spolupráce pravá–levá. Brilantní ztvárnění velké koalice…

Reklama